Join-our-team

Säljassistent – Osby

Tjänsten som säljassistent innebär att vara våra säljare behjälplig med enklare säljrelaterade arbetsuppgifter inom Careco´s affärsområden och produktsortiment. Du kommer att arbeta nära säljarna i din viktiga funktion som säljstöd i organisationen. För rätt person kan tjänsten i förlängning leda till anställning som Säljare/Projektledare.

Tjänsten innebär:
– Säljassistans av en säljares förekommande dagliga uppgifter
– Orderhantering av mindre ordrar och projekt
– Offerering av mindre projekt

Tidigare erfarenheter som kan vara till en fördel:
– Säljvana
– Arkitektkontakter
– Kontakt med byggindustrin
– Inredningsvana

Personen vi söker bör ha egenskaper enligt nedan:
– Ett positivt säljbeteende
– Framåt och kundsökande
– Administrativt strukturerad
– Resultatinriktad
– Självgående och initiativtagande
– Lösningsorienterad. Se problem och hantera och lösa dem på ett bästa möjliga sätt.
– Samarbetsvillig och god samarbetsförmåga
– Effektiv och arbetsvillig
– Goda kunskaper i Office, främst Excel och Word
– Goda kunskaper i affärssystem, med fördel Monitor

Du skall vara en person som är nyfiken, noggrann, lyhörd, ordningsam och kvalitetsmedveten. Du skall vara trygg och snabbt kunna anpassa dig till olika arbetsuppgifter och arbetsmiljöer. Personen skall tycka om att arbeta under givna instruktioner och i ett högt tempo.

Då daglig kontakt med kunder förekommer är det ett krav att du behärskar svenska flytande i såväl tal som skrift.

Känns det som någonting för dig tveka inte att skicka din ansökan redan idag till vår VD Thomas Knutsson, mail tkn@careco.se. Bifoga Personligt brev samt CV och märk ansökan med ”Säljassistent”